^-^欢迎来到心灵涂鸦¦^-^

Saturday, December 30, 2006

 

what a boring day

无无聊聊甘又过佐一日,都吾知做咩感甘无聊。记得曾经系MSN同朋友一齐讲起好想结束无聊噶假期,重新投入繁忙噶学生生活。哈哈,结果当然系比朋友骂佐一餐啦。边有人甘傻难得放假仲想返学噶。我记得佢地系甘话我傻。我觉得好郁闷,所以只好上去个BLOG乱写几句啦。今日我都系好清楚甘记得我帮我个BLOG改名果时噶心情,我先改个一个诗意却符合我心情噶名字给我噶BLOG-心灵涂鸦。我好想在我噶BLOG上乱涂乱抹,创造出一幅又一幅载满我心情噶画。我要将我噶心情化成美丽噶图画。

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?