^-^欢迎来到心灵涂鸦¦^-^

Friday, February 16, 2007

 

2007年最开心的工作时刻


今日我负责销售益力多噶活动,真系好开心啊.因为今天噶活动是免费试饮噶活动,仲有大抽奖,所以客人玩得开心,我地做得都好HAPPY.仲有我系会场见到好多靓仔,哈哈,都见到我几千年不见一面噶亲爱噶同士.哈哈,,仲有好多以前我系学校毛机会认识噶人,我都在一天之内认识佐.最特别噶就系认识佐个JAPAN噶同士.区好NICE甘教我地讲日文,真系好好人啊!可惜我怎么样也学不好.哈哈,没有关系啦.反正用英文沟通还是过得去噶.我听日5使上班,说真噶,真D有D 吾舍得,但系都有好处噶,我可以和朋友去现场玩.因为今天要上班而没有时间去玩.好期待明天噶到来,哎.好期待可以赢张王力宏噶票啊,哈哈,其实我想赢张回去HK噶TICKET,但是赢了也没有钱回去啦....哈哈,,LEE HONG,,等我啊,,我会赢张TICKET去看你噶...

Comments:
猪啊,你系未放假无野做,所以经常写啊? 得闲你帮我做功课好过拉.
 
I FEEL SO BORED ,SO I LIKE TO WRITE SOMETHING IN MY BLOG. BUT I DON'T KNOW HOW TO DO YOUR HOMEWORK LAR...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?